December 8, 2007

Resfeber tur/retur

Så var det dags igen. Men för en gångs skull verkar mellantiden göra sitt jobb. Eftersom det inte var så länge sen jag var i Taipei har jag resfebern under kontroll den här gången. Jag lutar mig tillbaka på rutin och min packlista förstås, det är själva uppdraget som är nervöst: lussa i fem dagar för svenskar i Taipei, IKEA, Sony Ericsson, turistmässa och presskonferens. Tur att vi är tio lusseflickor som delar på äran.

På måndag klockan 14.50 tar jag och syrran oss via Frankfurt med Lufthansa till Hongkong och sen Taipei. Kan inte vänta med att, förutom lussandet, få gå på KTV, dricka sojamjölk med Knut och Mathias, äta dumplings på gatan mitt i natten och dricka bellinis på Barcode eller Room 18. Min taiwanesiska massör William har dessutom tipsat om massa sjyssta ställen att besöka. Sweet.

No comments: