March 10, 2007

Sex saker (tack till Linda)

Sex saker jag helst inte avslöjar (men ändå gör tack vare/pga Linda)
1. jag fantiserar ofta om möjliga och omöjliga affärsideér som aldrig kommer bli av men som är geniala (tycker jag)
2. Min musiksmak saknar helt en röd tråd. Trance, house, klassiskt, electrotango och modern swing hör till favoriterna
3. TV-seien "House M.D" går före både after-work, studier, sömn och mat
4. är i grunden nykterist men dricker hett vatten som en heroinist
5. inbillar mig själv att jag yogar varje morgon eftersom det är tanken som räknas
6. ju tidigare ute jag är desto senare kommer jag och desto mer stressad hinner jag bli samtidigt som jag förmanar min omgivning om att vara ute i god tid.

4 comments:

Jonas said...

låter normalt!

Line said...

Tur! :) I skrivande stund susar jag precis förbi Norrköping btw.

Linda Unnhem said...

Är du på allvar nykterist?

Line said...

Min egen tolkning, ja. Dvs jag blir inte full och odräglig. Men jag avstår aldrig från nåt gott!

Jag ogillar bara att tappa greppet du vet.